Polska sieć placówek medycznych enel-med po raz kolejny zdobyła wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi, czyli nagrodę przyznawaną przez zadowolonych konsumentów. Jako jeden z liderów branży prywatnej opieki zdrowotnej firma łączy specjalistyczną ofertę medyczną z jakością obsługi i nowoczesnymi technologiami.
Dla polskiego pacjenta liczy się renoma placówki medycznej oraz samego specjalisty. Aż 45 proc. z nich wybiera miejsce leczenia na podstawie opinii o personelu. Kluczowe znaczenie odgrywa kontakt z firmą i satysfakcja z poziomu usług. Według badania Instytutu IBR aż 60 proc. osób zarekomendowało firmę, z której usług byli zadowoleni, 56 proc. zrezygnowało z usługi lub produktu ze względu na złą obsługę, a ponad 70 proc. ostrzegało przed nierzetelnym usługodawcą.
– Od początku działalności standard świadczonych usług to nasz priorytet. Stworzyliśmy własny system monitorowania satysfakcji z obsługi. Wśród istotnych czynników klienci wymieniają szybkość i łatwość dostępu do świadczeń medycznych i specjalistów, kwalifikacje personelu i trafność diagnozy, jakość kontaktu, także w kwestiach administracyjnych oraz pewność zaplanowanych terminów. W enel-med każdy z tych elementów mamy na uwadze, inwestując zarówno w infrastrukturę, jak i doskonaląc procesy i kompetencje naszego personelu – podkreśla Jacek Rozwadowski, prezes Centrum Medycznego ENEL-MED S.A.
Dostępność terminów i czas obsługi ma znaczenie aż dla 65 proc. respondentów. 75 proc. Polaków woli przedłużyć receptę podczas e-wizyty, ponad 36 proc. chce korzystać z e-wizyty u internisty. W odpowiedzi na potrzeby rynku, enel-med wdraża nowoczesne technologie. W 2021 roku e-wizyty stanowiły aż 40 proc. wszystkich wizyt. Powodzeniem cieszy się również aplikacja mobilna, która zapewnia możliwość wyboru lekarza i terminu, a także zarządzania dokumentacją medyczną, w tym wystawieniem e-recepty. Z aplikacji enel-med korzysta już ok. ćwierć miliona osób.
– W naszej ofercie stawiamy również na rozwiązania all-in-one tak, aby pacjent uzyskał szybką i kompleksową informację o stanie swojego zdrowia i o zalecanych dalszych krokach. Wszystko po to, żeby enel-med był placówką pierwszego wyboru dla każdego, nawet najbardziej wymagającego pacjenta – mówi Jacek Rozwadowski.
Grupa ENEL-MED prezentuje wyniki za 2021 rok
Bezpłatna pomoc medyczna dla osób z Ukrainy w ramach Grupy ENEL-MED
Źródło: materiały prasowe